Aug 16, 2015

Mulakan Perniagaan Dengan Hanya Bermodalkan RM0.00


Assalamualaikum wbt.

Memulakan pernigaan dengan hanya bermodalkan RM0.00 tidaklah asing bagi mereka yang bergelumang dalam bidang perniagaan online. Mungkin juga ada di antara anda yang baru ingin berkecimpung dalam bidang ini bimbang akan modal yang harus dikeluarkan, produk yang dijual tidak mendapat respon atau sambutan daripada pembeli. Sekiranya alasan-alasan sebegini ada di kalangan anda, maka kaedah perniagaan Dropship boleh menjadi pilihan buat anda.

Apa itu dropship?


Dropship merupakan kaedah yang mudah dan sangat menguntungkan dimana Ilusination Clothing langsung tidak mengenakan anda untuk mengeluarkan modal walaupun sesen berbanding perniagaan lain diluar sana. Dropship adalah satu sistem perniagaan yang merupai sistem komisen jualan dan tidak perlukan anda untuk:
  1. Pegang barang/stok.
  2. Membuat pembungkusan atau penghantaran.
  3. 100% tiada risiko.
Apa yang anda perlu lakukan cuma promosi dan submit order kepada kami. Selebihnya team kami yang akan uruskan segalanya termasuk penghantaran. Anda cuma tunggu keuntungan!

Peluang ini terbuka kepada pelajar, suri rumah atau sesiapa sahaja yang ingin menceburi bidang perniagaan!

Hubungi kami melalui:
  1. Whatsapp: 014-7123639 (Shah Zamri)
  2. Email: ilusinationart@gmail.com
  3. Facebook: Ilusination Clothing
p/s: Untuk anda yang merancang memulakan perniagaan. 9/10 punca rezeki datangnya daripada perniagaan & 74% jutawan hasilnya daripada perniagaan. Mengapa tidak anda?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home